ساماندهی بيست كيلومتر شبكه توزيع برق خدابنده

بيست كيلومتر شبكه توزيع برق خدابنده براساس سناريوی مديريت بحران ساماندهی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت:مانور مدیریت بحران با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه فشار متوسط از سمت خروجی شهیدآباد شهرستان خدابنده که مشترکین کشاورزی و عادی را در بر می‌گرفت طی یکروز باهمت پرسنل توزیع برق، جمعیت هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و پلیس شهرستان خدابنده اجراشد.

علیزاده افزود:در این مانور ۶۰ تن از پرسنل زبده این‌ شرکت در قالب ۱۴ اکیپ عملیاتی حضور داشتند که طی آن ۲۰ کیلومتر از فیدر شهید آباد که طبق سناریو از پیش تعریف شده بطور ضربتی اصلاح و سرویس شد.

وی هدف از برگزاری این مانور سنجش توانمندی و آمادگی اکیپ­های اجرایی در مواقع بحرانی، شناسایی نقاط قوت ضعف، آماده­سازی اکیپ­های اجرایی برق برای رویارویی بهتر با شرایط بحرانی و افزایش اعتماد به نفس آن‌ها و تمرین برای ساماندهی بهتر و برنامه ریزی جامع در شرایط بحران برای افزایش سطح آمادگی سنجش همکاری و هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در شرایط بحرانی است.

گفتنی است: در مانوریادشده تعداد ۱۶۶ مقره ثابت سیلیکونی، ۱۳۲ میله مقره راس تیری سیلیکونی، ۱۱۰ مقره کششی، ۲۴ تسمه هائل، ۱۰۰ عدد کلمپ وسط خط، ۱۲ عدد کنسول ۴۴/۲ وبا اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیون ریال نصب، تعمیر و تعویض شد.

انتهای پیام/ن

 شبکه توزیع برق خدابنده براساس سناریوی مدیریت بحران ساماندهی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.