نیاز خوزستان به بهبود شرایط بهداشت و درمان

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشکلات خوزستان بررسی و البته این استان نیاز به شرایط بهتر و کیفی‌تر از لحاظ بهداشت و درمان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  بیان داشت: عقب ماندگی خوزستان در حوزه بهداشت و درمان با تلاش و توجه بیشتر جبران خواهد شد و شرایط استان پهناور با توجه به جمعیت آن و مسائلی که بر آن گذشته بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نیاز اندیمشک در بخش های مختلف افزود: در جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه در هفته آینده نیازهای این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:با وجود پیگیری و تلاش انجام شده هنوز مشکلات مختلفی در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد.

وی گفت:با توجه به موقعیت اندیمشک ، با وجود مشکلات خود ناچار به ارائه خدمات مختلف به جمعیت شناور روزانه 30 هزار نفری نیز است.

حسنوند تاکید کرد:با توجه به این شرایط انتظار می رود اندیمشک در بخش های مختلف به لحاظ تخصیص اعتبار مورد توجه باشد و برای ارائه خدمات به این جمعیت شناور نیز اعتباراتی در بخش های مختلف تعریف شود و در بحث تجهیزات و امکانات مختلف درمانی،پزشک متخصص و سایر نیازها اندیمشک به حمایت جدی نیاز دارد.

نماینده مردم اندیمشک با تشریح مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری افزود:این پروژه مشکلات اساسی فراوان دارد و انتظار می رود بررسی شود که چه کسی در این پروژه به مردم خیانت کرده است.

انتهای پیام/م

عقب ماندگی خوزستان در حوزه بهداشت و درمان جبران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.