امام جمعه موقت یزد؛

بیکاری، با سخنرانی حل نمی شود

امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات اقتصادی مردم باشند، گفت: مشکلات معیشتی مردم با سخنرانی و گزارش‌دهی حل نمی‌شود.

بیکاری، با سخنرانی حل نمی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های امروز نمازجمعه یزد با اشاره به حرکات سازماندهی شده‌ای که از سوی برخی افراد برای ضربه زدن به نظام اسلامی انجام شد، اظهار داشت: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که راه آن‌ها از راه اغتشاشگران مزدور جدا است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با حضور در جمع مردمی که دغدغه‌های اقتصادی داشتند، تلاش کردند مسائل دیگری را مطرح کنند، افزود:، اما مردم بصیر ایران اسلامی مثل همیشه پای انقلاب و رهبر خود ایستادند و بار دیگر بر پای‌بندی خود به اعتقادات و ارزش‌های انقلاب را به اثبات رساندند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه مردم مطالبات به حق و منطقی دارند، عنوان کرد: مسئولان ما نیز همواره در سخنرانی‌های خود اعلام کرده اند که مردم حق اعتراض دارند، اما لازم است به این اعتراض‌ها و مطالبات مردم پاسخ نیز بدهند.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید نسبت به مطالبات مردم بی‌تفاوت باشند بلکه باید به مطالبات آن‌ها در زمینه مسائل اقتصادی پاسخ بگویند.

آیت اللهی تاکید کرد: مردم ما همواره پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و در همه عرصه‌ها وظایف خود را به خوبی ایفا کرده اند، اما مسئولان نیز باید تلاش کنند و مشکلات و نیاز‌های مردم را برطرف کنند.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: بازاریان از رکود بی‌سابقه در بازار نگران هستند، اما زمانی که مردم مشکلات معیشتی دارند و حقوق‌ها و دستمزد‌های آن‌ها به موقع پرداخت نمی‌شود، پولی برای خرید و تزریق به بازار ندارند.

وی تصریح کرد: مسئولان بدانند که مشکل رکود و بیکاری و معضلات معیشتی با سخنرانی و گزارش دهی حل نمی‌شود و لازم است در این زمینه فکری اساسی کنند.

آیت اللهی، یکی دیگر از معضلات استان یزد را مسائل فرهنگی دانست و بیان کرد: مسئولان باید در زمینه‌های فرهنگی نیز اقدامات عاجل انجام داده و تدابیر اساسی بیاندیشند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئله اصلی استان یزد همچنان مسئله آب است، اظهار داشت: امسال میزان بارندگی‌ها نیز به نحو چشمگیری کاهش داشته و باید دست به دعا برداریم.

وی با بیان اینکه مسئولان در حال تلاش هستند، افزود: مردم نیز باید ضمن رعایت الگوی مصرف و اصلاح الگوی مصرف، دست به دعا برداشته و با استغفار، از درگاه خداوند متعال طلب باران کنند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه هفته آخر دی در یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.