نتیجه مقاومت در مقابل دشمن پیروزی است

امام جمعه زنجان گفت: هر جا که مقاومت اسلامی باشد در آن، دشمن شکست خورده خواهد بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درخطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به ۲۹ دی روز غزه و نماد مقاومت فلسطین گفت: در این روز شاهد وقوع جنگ ۲۲ روزه بین رژیم جعلی اسرائیل با مردم مظلوم غزه است که در این جنگ با ایستادگی مردم و تقدیم 7هزار نفر شهید و زخمی، باعث شد چهره شوم این رژیم رسوا شود که این جریان حاوی این نکته است که هر جا که مقاومت اسلامی باشد در آن، دشمن شکست خورده خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب در هفته های گذشته که مطالبی را به مردم و هم به مسئولین عنوان کرده بودند افزود:به گفته رهبر معظم انقلاب ما دشمن خارجی داریم و این توهم نیست اما این باعث نمی شود از ضعف ها و اشکلات داخلی خودمان چشم پوشی کنیم.
 
امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به اجلاس کشورهای اسلامی در ایران گفت:این اجلاس امسال پربارتر از هر سال دیگر برگزار و مسائل مهم و اساسی درآن مطرح شد.
 
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز زنجان  با تاکید بر اینکه سلامت محیط زیست، ارتباط تنگا تنگ با حیات سالم جامعه دارد، افزود: همان گونه که بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان و معالجه است، تامین فضای سالم و محیط زیست مناسب نیز مقدم بر جبران خسارت‌های ناشی از محیط زیست آلوده است.
 
نماینده ولی ففیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: 3 بهمن سالروز ولادت حضرت زینب (س) است که به نام روز پرستار و بهورز نیز نام‌گذاری شده است، پس از حادثه سنگین عاشورا حضرت زینب (س) پاسدار امام سجاد (ع)، اسرا و خون پاک کربلا بودند.
 
امام جمعه زنجان به حادثه ناگوار نفت‌کش سانچی اشاره کرد و گفت: متاسفانه حادثه ناگوار نفت‌کش سانچی موجب کشته شدن شهادت‌گونه چند تن از هموطنان‌مان شد که به‌حق در راه وطن و حین انجام وظیفه، مظلومانه دعوت حق را لبیک گفتند که در همین راستا به بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت گفته و از خداوند منان طلب صبر می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.