بهره مندی بیمه شدگان سلامت از خدمات بدون محدودیت

افراد تحت پوشش صندوق کارکنان دولت، صندوق بیمه روستایی و صندوق خویش فرما می توانند از خدمات درمانی در بخش دولتی و خصوصی استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: افراد تحت پوشش صندوق کارکنان دولت، صندوق بیمه روستایی و صندوق خویش فرما می توانند بدون محدودیت از خدمات درمانی هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی استفاده کنند.


یدالله حسینی افزود:کسانی که تحت پوشش صندوق بیمه همگانی هستند فقط در بخش دولتی می توانند از خدمات درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.


حسینی اضافه کرد: افراد تحت پوشش بیمه همگانی می توانند با تغییر صندوق تحت پوشش صندوق بیمه خویش فرما قرار گرفته و با پرداخت ماهیانه 20 هزار تومان ازخدمات درمانی در بخش خصوصی نیز استفاده کنند.


وی با بیان اینکه از 48 هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه همگانی فقط 150 نفر تغییر صندوق داده و تحت پوشش بیمه خویش فرما قرار گرفتند گفت: با تفاهم نامه ای که با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده افراد تحت پوشش صندوق بیمه همگانی از خدماتی درمانی که در بخش دولتی وجود ندارد می توانند در بخش خصوصی به صورت رایگان بهره مند شوند.


حسینی با اشاره به اینکه همه مراکز درمانی هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی طرف قرارداد موظفند به افراد تحت پوشش بیمه سلامت خدمات درمانی ارائه کنند افزود: افراد تحت پوشش در صورت خود داری مراکز درمانی از ارائه خدمات به ادراه نظارت بیمه سلامت مراجعه کنند تا موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/د

بهره مندی بیمه شدگان سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.