گلایه از اطلاع رسانی دیرهنگام تعطیلی مدارس

برخی دانش آموزان از اطلاع رسانی دیرهنگام تعطیلی مدارس در چهارمحال و بختیاری گلایه کردند.

گلایه از اطلاع رسانی دیرهنگام تعطیلی مدارسبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ با توجه به تعطیلی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن در نوبت صبح و بعدازظهر و مدارس شهرستان فارسان در نوبت بعدازظهر امروز شنبه ۳۰ دی ۹۶ به دلیل بارش برف، کولاتک، لغزندگی معابر و سرمای هوا، برخی اولیای دانش‎آموزان از اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس بویژه در شهرستان بن گلایه کردند چرا که این موضوع، فرزندان آن‌ها را راهی مدارس کرد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پاسخ به پیگیری علت این موضوع با تأکید بر اینکه اطلاعیه‌های آتی درخصوص اخبار مدارس و دانش آموزان با سرعت بیشتری انتشار خواهد یافت اعلام کرد: شروع و شدت بارش‌ها از اوایل صبح امروز فرصت کوتاهی را برای تصمیم گیری در خصوص تأخیر و یا تعطیلی فعالیت مدارس، در اختیار مدیران مربوطه قرار داد.

همچنین با توجه به اینکه اعلام هر گونه تأخیر و یا تعطیلی فعالیت مدارس باید در نشست مشترک و هماهنگی بین فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان مربوطه صورت پذیرد، زمان تصمیم گیری و اطلاع رسانی این موضوع را با کندی همراه کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش؛ همچنین اطلاعیه مربوط به آغاز فعالیت مدارس فردا با توجه به احتمال برودت هوا، یخ زدگی و لغزندگی معابر، حداکثر تا ساعت ۲۰ امشب اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است: بارش برف، از بامداد امروز شنبه ۳۰ دی ۹۶ در اکثر نقاط استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا اوایل وقت فردا یکشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

 بارش برف و تعطیلی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار