مدیران هنری استان‌ها از سوی ستاد دهمين جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

در پی دعوت ستاد برگزاری جشنواره فجر از مديران فرهنگ و ارشاد استان ها نسبت به معرفی مديران هنری منتخب هر استان و صدور احکام اين هنرمندان، اسامی این مدیران از سوی ستاد برگزاری جشنواره، اعلام شد.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری جشنواره تجسمی فجر؛ در پی دعوت ستاد برگزاری جشنواره فجر از مديران فرهنگ و ارشاد استان ها نسبت به معرفی مديران هنری منتخب هر استان و صدور احکام اين هنرمندان، اسامی این مدیران از سوی ستاد برگزاری جشنواره، اعلام شد.

اسامی مدیران 15 استان شرکت کننده در این بخش از جشنواره دهم عبارتند از:

بابک کبود (آذربایجان شرقی)، یاسر قادر (آذربایجان غربی)، حجت مجرد (اردبیل)، مهدی وفا مهر(اصفهان)، فرج اله عطابکی( البرز)،شمس الدین مرادی (ایلام)، احمد رویایی (تهران)،احمد تاجی (چهارمحال بختیاری)، امین منتظری (خوزستان)، مرضیه احمدی فخر (فارس)، مجید کاظمی (قزوین)،غلامرضا ژاله (گیلان)، جواد عظیمی ( گلستان) ، میلاد شریفی زاد ( یزد) و غلامرضا شاملو (همدان).

لازم به ذکر است؛ این بخش از جشنواره با هدف توجه به هنرمندان استان‌ها و انعکاس آثار آنها در سطح ملی و با رویکرد بینارشته‌ای به این رویداد بزرگ هنری کشور افزوده شده است.

گفتنی است؛ طی جلسه ای که با هدف هماهنگی و تشریح برنامه ها با حضور دبیران جشنواره و مدیران هنری استان ها در محل ستاد برگزاری جشنواره تشکیل شد، برنامه ریزی ها در هر استان بررسی و هماهنگی های لازم مورد بحث قرار گرفت. همچنین در جلسه مذکور مصوب شد تا مدیران هنری، شاخص ترین هنرمندان استان خویش را جهت حضور در جشنواره دهم، معرفی کنند كه متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد شد که یک روز به عنوان روز هنر استان، در محل برگزاری نمایشگاه جشنواره در تهران اختصاص یابد تا این مراسم فرصت مغتنمی برای نکوداشت مقام هنرمند معرفی شده باشد.

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر 3 بهمن سال جاری در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار