عبدالملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

افزایش درآمد مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح جدید اشتغالزایی

معاون اشتغالزایی‌ و خودکفایی‌ کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) گفت: با هدف‌گذاری‌های جدید می‌خواهیم به سقف‌ درآمد یک و نیم‌ میلیون تومانی مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح‌ الگوهای‌ نوین اشتغال برسیم‌.

افزایش درآمد مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح جدید اشتغالزاییحجت‌الله عبدالملکی‌ معاون اشتغالزایی‌ و خودکفایی‌ کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه بعضی‌ از مددجویان‌ از مشارکت در طرح اشتغال‌ امتناع‌ می‌کنند، اظهار کرد: بخشی از مددجویان علاقمند به مشارکت در طرح اشتغال‌ نیستند، چراکه‌ هراس‌ و نگرانی‌ این موضوع را دارند که از پوشش کمیته امداد خارج شوند و ترجیح‌ می‌دهند مبلغی‌ به عنوان مستمری‌ ولو‌ کمتر از حقوق‌ دریافت کنند، البته باید گفت تعداد این افراد کم است.

عبدالملکی‌ افزود: استراتژی‌ اصلی ما برای حل این مشکل‌ ایجاد جذابیت‌ در طرح‌های اشتغال و خودکفایی برای مخاطبان و ارتقای درآمدهای‌ ناشی از اجرای طرح برای آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه هدف از طرح‌های جدید ایجاد درآمدهای بیشتر‌ است، گفت: به همین دلیل در بحث‌ طراحی الگوهای نوین اشتغال به سراغ طرح‌های خاصی می‌رویم که درآمد بیشتری داشته باشند‌.

معاون اشتغالزایی‌ و خودکفایی‌ کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) با تأکید بر اینکه یکی از شروط‌ خودکفایی مددجویان‌ این است که درآمد آن‌ها مطابق‌ با درآمد وزارت کار یعنی 930 هزار تومان است، گفت: با هدف‌گذاری‌های جدید می‌خواهیم به سقف‌ درآمد یک و نیم‌ میلیون تومانی با اجرای طرح‌ الگوهای‌ نوین اشتغال برسیم‌.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار