رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز:

مددجویان مهریزی 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می کنند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریزگفت: تاکنون برای اشتغال‌زایی 175 نفر ازمددجویان بهزیستی شهرستان مهریز و ام با کارمزد 4 درصد پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علیرضا علیزادهرئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز از اعطای بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان مهریزی خبر داد.

علیزاده با اشاره به اقدامات بهزیستی در راستای اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی در شهرستان مهریزگفت: بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون به‌صورت تسهیلات قرض‌الحسنه ،خوداشتغالی مشاغل خانگی، کارفرمایی و ... ، برای اشتغال‌زایی 175 نفر از افراد جامعه هدف بهزیستی شهرستان مهریز و با کارمزد 4 درصد پرداخت‌شده است.

وی  گفت: ایجاد اشتغال از طریق مشوق‌های پرداخت حق بیمه کارفرمایی، خویش‌فرمایی، جبران عدم کارایی و...از دیگر روش‌های اشتغال‌زایی بهزیستی شهرستان در قالب این امر است و در همین راستا برای 46 نفر ایجاد اشتغال شده است.

علیزاده ادامه داد: مهم‌ترین مشکل مددجویان و معلولین در جذب وام‌های اشتغال فراهم کردن ضمانت‌های بانکی که گاهی خارج از توان گروه‌های هدف تحت پوشش است خواستار همکاری بیشتر نهادهای مربوطه شد.

وی گفت: عمده‌ترین هدف و آرمان سازمان بهزیستی، توانمندسازی جامعه هدف و کمک به استقلال اقتصادی آنان است که این امر به‌نوبه خود منجر به کشف و تقویت استعدادها همراه با حفظ شأن و کرامت انسانی آنان خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز در پایان از تمامی کارفرمایان، بانک‌ها، خیرین و... شهرستان مهریز که در ایجاد اشتغال پایا و مولد جامعه هدف اداره بهزیستی را یاری دادند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ی

اعطای تسهیلات برای اشتغال‌زایی مدجویان

برچسب ها: اشتغال ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار