شرح ماجرای فوتبال بانوان در غبار از زبان سرمربی

یک دیدار از لیگ برتر بانوان روز گذشته در حالی برگزار شد که شرایط بد آب و هوایی و گرد و غبار تنفس را برای بازیکنان دشوار کرده بود.

شرح ماجرای فوتبال بانوان در غبار از زبان سر مربی استقلال خوزستانفروزان سلیمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره  دیدار تیم های بانوان استقلال خوزستان و سنندج  و شرایط بد آب و هوایی این دیدار  از سری رقابت های لیگ برتر بانوان بیان کرد: دیدار سنگینی مقابل تیم سنندج داشتیم و موقعیت های 2 تیم بسیار زیاد بود و همین موضوع سبب فشار زیاد به بازیکنان 2 تیم شد.

او افزود: بازی ساعت 10 صبح آغاز شد و در ابتدا هم مشکلی برای برگزاری بازی نبود اما در ادامه و از دقیقه 70 به بعد، گرد و غبار زیاد شد و حتی 2 بازیکن تیم ما به کنار زمین آمدند و پرسیدند آیا بازی لغو می شود ؟ و من به آنها گفتم: این موضوع دست من نیست و مسئولان باید تصمیم بگیرند و البته خودم معتقدم که بازی از دقیقه 70 به بعد باید لغو می شد و طوری برخورد کردندکه انگارما آدم نبودیم. 

سلیمانی افزود: اگر ساعت دیدار تیم های مردان فولاد و پیکان هم 10 صبح بود، به طور قطع بازی برگزار می شد اما به نظر من سلامت بازیکنان از هر موضوعی واجب تر است و فکر می کنم باید از دقیقه 70 به بعد این مسابقه لغو می شد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و کسی به سلامت بازیکنان توجه نکرد.

سرمربی تیم بانوان استقلال خوزستان ادامه داد: متاسفانه می گویند، ما خوزستانی هستیم و به چنین آب و هوایی عادت داریم اما مگر ما به هوای پاک احتیاج نداریم؟ گرد و خاک پدیده ای غیرقابل پیش بینی است  و زمانی که بازی آغاز شد هیچ گونه گرد و خاکی وجود نداشت اما از دقایق 70 به بعد هوا آلوده شد و مسئولان برگزاری می توانستند این مسابقه را در همان دقایق متوقف کنند که متاسفانه این کار صورت نگرفت و همین موضوع باعث شد بازیکن تیم سنندج در پایان بازی دچار تنگی نفس شود که با حضور پزشک در زمین، مشکل به خصوصی رخ نداد.

انتهای پیام/

اظهارات سلیمانی درباره دیدار تیم استقلال خوزستان و سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۵۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
خدا کنه بذارن خانم ها هم فوتبال بازی کنن