کریم قنبری سرمربی موقت سپاهان شد/ مذاکره با 2 مربی داخلی و خارجی

کریم قنبری از سوی کمیته فنی باشگاه سپاهان به عنوان سرمربی موقت این تیم اصفهانی انتخاب شد.

کریم قنبری سرمربی موقت سپاهان شد/ مذاکره با 2 مربی داخلی و خارجیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم سپاهان  بعد از باخت برابر سپیدرود رشت با تغییر و تحولات در مدیریت و کادر فنی خود مواجه شد. محسن طاهری مدیر عامل این تیم شب گذشته بعد از دستور استاندار اصفهان تصمیم گرفت خودش از مدیریت سپاهان کنار رود تا میان دو مسئول ورزشی اصفهان اختلاف ایجاد نشود. 

همچنین کرانچار سرمربی سپاهان هم امروز طی توافقی با مسئولان سپاهان از این تیم جدا شد. براین اساس جلسه کمیته فنی بعد از ظهر امروز برگزار شد و اعضای این کمیته تصمیم گرفتند که کریم قنبری را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کنند تا در روزهای آینده سرمربی جدید تیم معرفی شود. 

مسعود تابش سرپرست موقت سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه هیئت مدیره و کمیته فنی به طور همزمان بعد از ظهر امروز برگزار و در این جلسه مقرر شد تا زمان انتخاب سرمربی جدید، کریم قنبری به همراه کریمی و لسان فولادی هدایت تیم را برابر فولاد خوزستان بر عهده داشته باشند. 

او ادامه داد: گزینه های متعددی برای سرمربیگری تیم در نظر داشتیم که در نهایت مقرر شد با یک مربی داخلی و یک مربی خارجی مذاکره کنیم تا از بین آنها یکی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنیم. 

تابش بیان کرد: برای اینکه مشکلی پیش نیاید اسامی گزینه ها را به اطلاع رسانه ها نمی رسانیم تا بعد از توافق نهایی این موضوع را رسانه ای کنیم. دو گزینه مدنظرمان کارنامه درخشانی در مربیگری دارند. 

سرپرست موقت سپاهان در پایان درباره وضعیت مدیر عامل سپاهان خاطر نشان کرد: من کارهای مربوط به باشگاه را انجام می دهم تا مدیر عامل جدید انتخاب شود. 

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
استقلال سرور
آخرین اخبار