واکنش اشتری به صحبت های وزیر دفاع:

برای توقف فعالیت های اقتصادی ناجا تابع نظر ستادکل هستیم

فرمانده ناجا در واکنش به صحبت های وزیر دفاع درباره توقف فعالیت های اقتصادی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی تابع نظر ستادکل نیروهای مسلح است.

تشکیل قرارگاه انضباط بخشی به فعالیت‌های اقتصادی نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش روسای پلیس مواد مخدر که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد:همایش دو روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر امروز با حضور فرماندهان حوزه مواد مخدر آغاز به کار کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش دو روزه بررسی برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته و تعیین اولویت‌ها در ماه‌های آینده است. از شروع سال 96 اولویت اصلی پلیس مبارزه با توزیع مواد مخدر در داخل کشور است.

سردار اشتری ادامه داد: مرز‌های کشور به شدت نظارت می‌شوند و امسال ۱۲ درصد رشد کشفیات مواد مخدر در مرز‌های کشور نسبت به سال گذشته داشتیم که بیشتر کشفیات مربوط به مرز‌های شرقی است.

فرمانده ناجا گفت: اولویت بعدی پلیس کنترل راه ها و گلوگاه های ورودی مواد مخدر است و در این مسیر استفاده از سگ های مواد یاب که آموزش آنها ماه ها طول می کشد و تجهیزات به روز و آموزش پرسنل می تواند موثر باشد.

وی افزود: توزیع مواد مخدر توسط افراد و باندهای مختلف و شناسایی و تحویل آنها به مراجع قضایی و برخورد با خرده فروشی از جمله موارد دیگر مورد تاکید ماست و نیروی انتظامی با تمام قوا به کار شناسایی این باندها مشغول است. ما بارها اعلام کرده ایم که ناجا این آمادگی را دارد تا هر زمانی که مکان برای نگهداری معتادان متجاهر فراهم شود آنها را جمع آوری و به مراکز تحویل دهیم.

فرمانده ناجا در خصوص صحبت های وزیر دفاع در رابطه با منع فعالیت های اقتصادی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما تابع تصمیم های ستاد کل نیروهای مسلح هستیم و امیدواریم هرچه زودتر آنچه مد نظر ستاد است به ما اعلام شود در حال حاضر قرارگاه انضباط بخشی به فعالیت های اقتصادی در ستاد کل تشکیل شده است و ما هر چه مد نظر این قرارگاه باشد را اجرا می کنیم.

سردار اشتری در خصوص جمع آوری کمپ های ترک اعتیاد غیر مجاز گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده فعالیت کمپ های غیر مجاز به پلیس اطلاع دهند و ما با این کمپ ها در صورتی که مجوز های لازم را نداشته باشند برخورد می کنیم. امیدواریم با کمک خانواده ها و دستگاه های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، بتوانیم در کار پیشگیری از اعتیاد موفق عمل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر مرزها ورودی کشور به شدت کنترل می شود چگونه 620 تن مواد مخدر در داخل کشور کشف می شود، گفت: ما تمام تلاش خود را برای کنترل مرزها انجام می دهیم اما متاسفانه باندهای مواد مخدر از مسیرها مختلفی از جمله مرزها هوایی و دریایی هم اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند.

وی در خصوص مصوبه قوه قضاییه مبتی بر بازنگری پرونده 15 هزار قاچاقی مواد مخدر و لغو حکم اعدام آنها گفت: ما در این خصوص نظرات خود را به قوه قضاییه اعلام کرده ایم که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/

سخنان سردار اشتری فرمانده ناجا در همایش روسای پلیس مبارزه با موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر سردار حسین اشتری فرمانده ناجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
از سردار خواهشمندم کسانی که توزیع مواد مخدر میکنند را در ملاعام مجازات کنند تا درس عبرتی بشه برای بقیه .
آخرین اخبار