سرمربیگری برانکو در تیم ملی امید تکذیب شد

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خبر قرار گرفتن نام برانکو ایوانکوویچ در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید را تکذیب کرد.


سرمربیگری برانکو در تیم ملی امید تکذیب شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه صبح امروز (یک شنبه) خبری مبنی براینکه برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران مدنظر برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفته است و درصورت تصویب این امر در نشست های آتی هیئت رئیسه، مسئولان فدراسیون فوتبال با سرمربی پرسپولیس وارد مذاکره می شوند منتشر شد، اما به نظر می رسد این موضوع در حد شایعه است.

یکی از اعضای پرنفوذ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال پیشنهاد به برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری در تیم ملی امید بیان کرد: نخستین بار است که چنین موضوعی را می شنوم و باید بگویم اعضای هیئت رئیسه تاکنون برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید نه تنها با برانکو صحبت نکرده اند بلکه در نشست های هیئت رئیسه هم هیچ بحثی درباره چنین موضوعی  نشده است.

حال باید دید با توجه به اینکه تنها هفت ماه تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا باقی مانده است و بلافاصله پس از این رقابت ها هم تیم ملی امید باید اردوهای آماده سازی اش را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک شروع کند چه زمانی مسئولان فدراسیون سرمربی جدید این تیم را معرفی می کنند.

شنیده می شود مسئولان فدراسیون فوتبال مشغول بررسی رزومه 2 سرمربی خارجی و 2 سرمربی ایرانی هستند و به احتمال فراوان سرمربی جدید تیم ملی امید در نهایت حدود یک ماه دیگر معرفی می شود.

انتهای پیام/

برانکو سرمربی تیم ملی امید نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار