دبیر جشنواره بین‌المللی شعر اشراق ؛

اختتامیه جشنواره فیلم اشراق در قم برگزار می شود

دبیر جشنواره بین‌المللی شعر اشراق گفت: اختتامیه جشنواره شعر اشراق روز ۴ بهمن‌ماه سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام‌ سیدعلی خمینی و دیگر شخصیت های ادبی در قم برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  محمدجواد شرافت ،،دبیر جشنواره بین‌المللی شعر اشراقظهر امروز در نشست خبری چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر اشراق که در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد، اظهار داشت: از زمان آغاز فراخوان جشنواره نشست‌های متعددی در شهرهای مختلف با موضوعات گوناگون برگزارشده است.

دبیر جشنواره بین‌المللی شعر اشراق گفت: استان‌های قم، خراسان، اصفهان و خوزستان قطب‌های اصلی شعر حوزوی هستند و نشستی نیز در این زمینه با شاعران حوزوی و شاعران برجسته کشوری در مشهد مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت اضافه شدن بخش زبان خارجی در جشنواره بین‌المللی شعر اشراق افزود: ظرفیت زبان‌های خارجی در انتقال مفاهیم دینی و ارزشی در قالب شعر اهمیت بسزایی دارد به همین خاطر در اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر اشراق از سه نفر از شاعران اردوزبان تجلیل می‌شود.

دبیر جشنواره شعر اشراق با اشاره به اینکه جلسه با شاعران روسیه‌ای در دمشق و ایجاد دبیرخانه شعر مقاومت از جمله فعالیت‌های برون مرزی این جشنواره بوده است، مطرح کرد: در تاریخ سه شنبه چهارم بهمن ماه مراسم شب شعر در مسجد مقدس جمکران با حضور اساتید شعر برگزار و مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه پنجم بهمن ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از آخرین اثر آیت الله حائری شیرازی نیز رونمایی می‌شود،افزود : اختتامیه جشنواره شعر اشراق روز 4 بهمن‌ماه سال جاری به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌علی خمینی در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری  اختتامیه چهارمین جشنواره شعربین المللی اشراق در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار