اختصاص اعتبار به طرح تالار مرکزی یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اوراق مشارکت از طرف وزارت ارشاد به پیمانکار طرح تالار مرکزی یاسوج پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به منظور بررسی وضعیت و سرعت بخشیدن به طرح بزرگ تالار مرکزی یاسوج جلسه‌ای با حضور حسینی معاون پارلمانی وزارت ارشاد، فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل طرح‌های عمرانی و مدیرکل بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

رضا دهبانی پور با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات مهمی برای طرح بزرگ تالار مرکزی اتخاذ شد افزود: در این نشست مصوب شد ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اوراق مشارکت از طرف وزارت ارشاد به پیمانکار این طرح به صورت فوری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به سفر سال قبل مسئولان وزارت ارشاد اسلامی به ویژه معاون توسعه مدیریت و منابع به استان ادامه داد: ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی وزارت ارشاد به پیمانکار طرح پرداخت شد، اما به دلیل حجم بالای کار اعتبار بیشتری برای اجرای آن نیاز است.

در ادامه این جلسه عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: از محل اعتبارات نفت و اعتبارات متوازن منطقه‌ای هم اعتباری برای سرعت بخشیدن به این طرح در نظر گرفته می‌شود.

بر پایه این گزارش پیمانکار این طرح که در جلسه حضور داشت قول داد در صورت تخصیص اعتبارات جدید عملیات اجرایی این طرح با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اوراق مشارکت به تالار مرکزی یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.