فرمانده پلیس راه استان یزد:

رانندگان در محورها ی کوهستانی یزد با سرعت مطمئنه حرکت کنند

فرمانده پلیس راه استان یزدگفت:بارش برف در برخی از مناطق تا 16 سانتیمتر گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ احمد مظفری فرمانده پلیس راه استان یزد گفت: تمامی محورهای با تلاش نیروهای پرتلاش پلیس و راهداری که از شب گذشته در جاده ها و محورهای کوهستانی مستقر بوده اند باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرهنگ مظفری افزود:  هرچند تمام جاده های اصلی استان باز است ولی بارش برف و کاهش دما موجب یخ زدگی جاده ها شده و رانندگان باید با رعایت احتیاط تردد کنند.

فرمانده پلیس راه یزد گفت: در 24 ساعت گذشته در استان یزد، حادثه رانندگی گزارش نشده ولی برخی خودروها به دلیل لغزندگی جاده از مسیر خارج شده اند.

وی گفت:بارش برف از شب گذشته آغاز شده و در برخی مناطق استان همچنان ادامه دارد و ارتفاع آن در برخی از مناطق تا 16 سانتیمتر گزارش شده است.

راهداری و حمل و نقل استان در 2 بخش جابه جایی مسافر و حمل بار و نگهداری ، حفظ و ایمنی جاده فعالیت دارد که تنها در بخش راه ها چهار هزار و 600 کیلومتر راه در استان وجود دارد.

استان یزد دارای 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2250 کیلومتر راه روستایی است که 1267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی هستند.

انتهای پیام/ ی

ضرورت رعایت ایمنی در محورهای برفگیر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.