محمد بنا: به هیچ صورت قصد بازگشت به کشتی را ندارم +عکس

محمد بنا در اینستاگرام نوشت: به هیچ صورت قصد بازگشت به کشتی را نداشته و فقط میخواهم مثل شما دوستدار کشتی باشم.

محمد بنا: به هیچ صورت قصد بازگشت به کشتی را ندارم +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد بنا کشتی‌گیر و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد به هیچ صورت قصد بازگشت به کشتی را نداشته و فقط میخواهم مثل شما دوستدار کشتی باشم.

گفتنی است؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران  در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن با هدایت وی موفق به کسب ۳ مدال طلا شد که در تاریخ ورزش ایران بی‌سابقه بود. وی همچنین از سوی فدراسیون جهانی به عنوان بهترین مربی جهان شناخته شد.

بنا در اینستاگرام نوشت:

"به نام دوست

دو کلام درد ِ دل!

روزهای المپیک ریو را هیچوقت فراموش نخواهم کرد. چرا که سال ها عادت کرده بودیم به نشاندن لبخند بر لبان مردمان سرزمینمان، اما در المپیک ریو شخصا این حس قشنگ را احساس نکردم. چرا که در قیاس ِ با خودم، از محمد بنای ِ المپیک ریو دلگیر بودم.

از این رو آن ایام سخت ترین روزهای دوران ورزشی ام شدند. بعد از تحمل ِ تمام ِ آنچه بر من گذشت، تصمیم گرفتم بدون اینکه کشتی را فراموش کنم در کنار کشتی نباشم. بعد از آن اتفاقات ماه هاست که با شنیدن خبرهای کشتی شاد یا غمگین می شوم. ولی در حال ِ حاضر شرایطی در حال به وجود آمدن است که لازم است بگویم فقط و فقط حرف و حدیث بوده و از شما چه پنهان این صحبت ها دارد آرامش زندگی ام را به هم میزند. با تمام اخلاص و عشقم به کشتی لازم است یکبار دیگر خدمت دوستدارانم اعلام دارم:

که با همه عشقی که به کشتی دارم ترجیح می دهم خاطره ی خوشی باشم در قلب مردمم و از دور نظاره گر اتفاقات کشتی باشم.
برای همین عرض میکنم بر خلاف صحبتهایی که اخیرا می شود به هیچ صورت قصد بازگشت به کشتی را نداشته و فقط میخواهم مثل شما دوستدار کشتی باشم. احساس می کنم بعد از گذشت این همه سال من هم حق دارم که به زندگی ام سامان دهم! همین...

دوست داشتن بی منت یادتون نره"

محمد بنا: به هیچ صورت قصد بازگشت به کشتی را ندارم +عکس

انتهای پیام/

درد دل محمد بنا در اینستاگرام

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار