هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا

لاتزیو با پیروزی پرگل به رتبه سوم رسید/هت تریک مهاجم پیشین یووه مقابل فیورنتینا

در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا ، از ساعت 17 و 30 دقیقه ، شش دیدار همزمان برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا ، از ساعت 17 و 30 دقیقه ، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدارهای لاتزیو و سمپدوریا حریفانشان را با نتایج پرگل شکست دادند.

تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان کیه وو بود که با نتیجه پنج بر یک این تیم را در هم کوبید. لوئیس آلبرتو 23 ، میلینکوویچ ساویچ 32 و 68 ، باستوس 83 و نانی 86 گلهای عقابها را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل مهمان را پاسکوارلا دقیقع 25 وارد دروازه حریف کرد. بیانکوچلستی با این پیروزی 43 امتیازی شد و با پیشی گرفتن از اینتر در رتبه سوم جدول جای گرفت. کیه وو نیز با 22 امتیاز سیزدهم است.

در دیگر دیدار مهم ، سمپدوریای اوج گرفته در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا، با درخشش فابیو کوالیارلا مهاجم 34 ساله و پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا با نتیجه سه بر یک مهمانش فیورنتینا را مغلوب کرد. هر سه گل میزبان را کوالیارلا در دقایق 30 ، 60 و 68 به ثمر رساند و کارلوس سانچز دقیقه 80 یکی از گلها را برای فلورانسی ها پاسخ داد. شاگردان جیامپائولی با این پیروزی  33 امتیازی شدند و در رتبه شش قرار دارند. فیوره نیز با 28 امتیاز یازدهم است.

در چهار دیدار دیگر عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بولونیا 3 - بِنونتو صفر

هلاس ورونا صفر - کروتونه 3

ساسولو یک - تورینو یک

اودینزه یک - اسپال یک

در همین چارچوب از ساعت 20:30 امشب کالیاری پذیرای میلان است و در ادامه اینتر از ساعت 23:15 در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف میهمان خود، رم می‌رود.

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار