فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان جاجرم خبر داد.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت معلوم از یک شرکت خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم قرار گرفت.

وی با اشاره به این که ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به این که متهم بعد از مواجه با مستندات قانونی به بزه انتسابی مبنی بر ارائه سند مجهول به دستگاه های دولتی اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم تعداد پنج عدد فاکتور سوری به ارزش یک میلیارد و 970 میلیون ریال را با قصد ایجاد اعتبار واهی و فریب ماموران مالیاتی به سازمان امور مالیاتی استان ارائه کرده بود.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به این که متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، از عموم مردم خواست تا هرگونه مورد مشکوک که به آسایش و امنیت جامعه خدشه وارد می کند را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

برخورد پلیس با کلاهبرداران حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.