در قالب طرح های جهادی بسیج الغدیر؛

بهره مندی روستاییان ایذه از آب شرب پایدار

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الغدیر شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: آب شرب در روستاهای شیمن و چهارده شهرستان ایذه پایدار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیداد کیانی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الغدیر شرکت آبفا روستایی خوزستان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به روستاهای سخت گذر و فاقد آب شرب توسط جهادگران بسیجی این شرکت بیان داشت: این طرح با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان با حمایت شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه روستای شیمن 35 خانوار و 211 نفر، و روستای چهارده 40 خانوار با 150 نفر جمعیت دارند، تصریح کرد: اهالی این روستا در قالب طرح جهادی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

کیانی در ادامه اذعان داشت: پیش از اجرای این پروژه تامین آب مورد نیاز اهالی این روستاها با پیمودن مسافت طولانی و حمل آب از طریق احشام و از محل چشمه صورت می گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الغدیر شرکت آبفا روستایی خوزستان درخصوص عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای شیمن اظهار کرد: برای آبرسانی به این روستا 3 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع کارگزاری و عملیات بهسازی و لایروبی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز توسط جهادگران بسیج الغدیر انجام شد.

وی گفت: بمنظور تامین آب روستای چهارده شهرستان ایذه نیز 3 هزار و 500 متر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و کارگزاری شده و عملیات لایروبی و بهسازی مخزن 50 متر مکعبی این روستا صورت گرفت.

علیداد کیانی به بهره برداری از 4 پروژه آبرسانی جهادی در ایام دهه فجر اشاره و اذعان کرد: طرح آبرسانی به روستای گویله از توابع دهدز، طرح آبرسانی به روستای مشراگه هندیجان از محل سد آسک، طرح بهسازی آبرسانی به 7 روستای دهستان سرطا رامهرمز و پروژه تامین آب 5 روستای بخش 'حتی' شهرستان لالی پروژه هایی هستند که در این ایام و یا تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان داشت: 5 مخزن ذخیره آب شرب در روستاهای شوش، اندیمشک، شوشتر و ماهشهر توسط جهادگران این پایگاه بازسازی می شوند.

کیانی افزود: با بهره برداری از این 4 پروژه جهادی، 676 خانوار با جمعیتی بالغ بر 23 هزار و 520 نفر از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی، بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای پایگاه مقاومت بسیج الغدیر در تداوم کارهای جهادی دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده نیز شاهد تاثیرات مثبت این اقدامات باشیم.

وی اظهار کرد: پروژه های جهادی آبرسانی به روستاهایی است که فاقد اعتبار مصوب هستند.

انتهای پیام/گ

روستاییان ایذه از آب شرب پایدار بهره مند شدند

برچسب ها: آبرسانی ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.