استاندار هرمزگان؛

تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی بندرعباس تا شش ماه آینده

استاندار هرمزگان گفت: آب مورد نیاز شهرک های صنعتی شماره یک و دو بندرعباس باید تا شش ماه آینده تامین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: آب مورد نیاز شهرک های صنعتی شماره یک و دو بندرعباس باید تا شش ماه آینده تامین شود.

وی افزود:منابع مالی ده میلیارد تومانی برای تامین آب این شهرک ها تصویب شده است و با توجه به انتخاب پیمانکار باید ظرف مدت شش ماه آب مورد نیاز این شهرک ها تامین شود.

استاندار هرمزگان گفت: این واحد ظرفیت سالانه تولید 60 میلیون قوطی تن ماهی دارد و اشتغال خوبی برای مردم بومی ایجاد کرده است.

همتی افزود: مشکلات مالیاتی، بدهی به تامین اجتماعی و تامین مالی این واحد بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

وی افزود: در استان هشت واحد تولید تن ماهی و فراورده شیلاتی وجود دارد که اکنون پنج واحد فعال هستند که مقرر شد با اختصاص تسهیلات و رفع موانع، همه واحدهای این صنعت با ظرفیت بالا به تولید بپردازند.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین مصوب شد بانک ملی همه نیاز مالی پایانه بار بندرعباس متشکل از صد و یک شرکت را تامین کند که با راه اندازی این پایانه برای یازده هزار نفر ایجاد شغل می شود.

همتی گفت: این پایانه در غرب بندرعباس تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان نیز گفت: شبکه انتقال آب به شهرک های شماره یک و دو بندرعباس به طول ده کیلومتر در سه شیفت کاری در حال ساخت است و تا تابستان به بهره برداری می رسد.

خلیل قاسمی افزود: در این جلسه هفتاد میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی و رونق تولید واحدهای شناور سازی و تولید آجر در استان مصوب شد که بانک های عامل باید پرداخت کنند.

 انتهای پیام/ف

آب مورد نیاز شهرک های صنعتی بندرعباس تامین می شود

برچسب ها: بحران آب ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.