۲۱۵ دسته کلید در دستان زوج‌ سارق

فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری زوج سارق در منطقه جنت رودبار رامسر با ۲۱۵ دسته کلید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری زوج سارق منزل با ۱۷ فقره سرقت و کشف دسته کلید ۲۱۵ تایی از این افراد خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ کتالم با همکاری پلیس آگاهی دو سارق منزل را حین سرقت و جابجایی اموال مسروقه در منطقه جنت رودبار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: متهمان مردی به نام م- ف. و زنی به نام ل. – ک. ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۱۷ فقره سرقت منزل اقرار کردند.

سرهنگ شاه نظری افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان دسته کلید ۲۱۵ تایی که برای بازکردن درب منازل از آن استفاده می‌شد را به همراه مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

وی از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه از منزل سارقان در یکی از شهرستان‌های همجوار خبر داد و افزود: چندین دستگاه وسایل و لوازم خانگی به همراه ۵۰۰ کیلو برنج، یک دستگاه کولرگازی، ۵۰۰ کیلو گردو از جمله این کشفیات بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: دو متهم روانه زندان شدند.

سرهنگ شاه نظری به همشهریان توصیه کرد: هوشیاری مردم در برابر مجرمان از حضور مقتدرانه‌ی پلیس هم کارآمدتر است فلذا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با شماره ۱۱۰ سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

کشف دسته کلید ۲۱۵ تایی از زوج سارق منزل در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار