مشکلات قضایی، ریشه در ناآشنایی مردم با قوانین

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مهمترین معضل دستگاه قضایی، آشنا نبودن مردم با مسائل حقوقی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای قزوین گفت: صدا و سیما در افزایش اطلاعات حقوقی مردم تاثیر به سزایی دارد و از این طریق می‌توان جرایم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با اشاره به اینکه پول، قدرت و مسئولیت زمینه لغزش را فراهم می‌کند، بر ضرورت نظارت بیشتر بر دستگاه‌ها تاکید کرد.

وی به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حضور پر شور مردم در همه صحنه‌ها زمینه خنثی سازی دشمنان نظام و تداوم حکومت اسلامی را فراهم می‌کند.

دادستان قزوین هم در این دیدار از صدا و سیما به عنوان تریبون و رسانه حاکمیت اسلامی یاد کرد و گفت: این مرکز در تقویت باور‌های دینی و اطلاع رسانی به موقع به مردم نقش مهمی و تاثیر گذاری دارد.

حجه الاسلام صادقی نیارکی افزود: دستگاه‌های خدمت رسان باید جوابگوی مطالبات به حق مردم باشند و دستگاه قضایی با تمام توان برای احقاق حق مردم تلاش می‌کند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین هم به کارکرد‌های رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید ضمن بیان مطالبات به حق مردم، زمینه سواستفاده دشمنان از مطالبات مردم و سیاه نمایی خدمات نظام را فراهم نکند.

معصومی فر در ادامه ضمن تقدیر از اقدام به موقع دادستان قزوین در زمینه آزاد راه قزوین -زنجان بر ضرورت حضور جدی در اطلاع رسانی و مطالبه گری صدا و سیما در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

دیدار مدیر کل دادگستری قزوین با معصومی فر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار