الهیار ترکمن درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سرنوشت نامعلو‌م ادغام معاونت‌ها در آموزش‌وپرورش

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره ادغام معاونتها در این وزارتخانه‌ها پرداخت.

سرنوشت نامعلو‌م ادغام معاونت‌ها در آموزش‌وپرورشعلی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره چابک سازی وزارت آموزش و پرورش و ادغام برخی معاونت‌ها اظهار کرد: در دولت حکم شده تا هر دستگاهی که 6 معاونت دارد آن را به 5 معاونت کاهش دهد و این امر صرفا محدود به آموزش و پرورش نیست.

 وی ادامه داد: علاوه بر اینکه معاونت‌ها باید به 5 معاونت کاهش یابد زیرمجموعه‌های معاونت‌ها هم باید بر اساس این امر تقلیل پیدا کنند.

 معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با سازمان اداری، استخدامی و دفتر رئیس جمهور هماهنگ کردیم تا در صورت امکان اجازه دهند آموزش و پرورش با 6 معاونت فعالیت کند که البته منتظر جواب مکاتبات انجام شده هستیم و چنانچه موافقت با ابقای معاونت‌ها نباشد باید بررسی کنیم که ادغام برای چه معاونت‌هایی انجام شود.

 الهیار ترکمن با بیان اینکه روی برخی معاونت‌ها مانند متوسطه و ابتدایی و تربیت بدنی  حساسیت زیادی وجود دارد و نیازمند تغییر شرایط هستیم تصریح کرد: اصلاح ساختار ستادی باید شاکله‌ای برای تغییرات ساختاری در استان‌ها باشد بنابراین نیاز به بررسی‌های بیشتر برای این ادغام داریم که اگر شتاب زده عمل کنیم تبعاتی به دنبال دارد.

 انتهای پیام/

ماجرای کوچک سازی در آموزش و پرورش به کجا رسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
هر چه دولت تجمیع تر بشه مدیریت آن آسانتر میشه
آخرین اخبار