فراهانی: روند خوب نفت مقابل گسترش فولاد تداوم می یابد

دروازه بان تیم فوتبال نفت نوین تهران گفت: نفت وضعیت ایده آلی دارد و این روند را در بازی با گسترش فولاد تداوم می دهد.

میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیتش پس از رفع آسیب دیدگی بیان کرد: خدارا شکر می کنم که پس از چهارهفته آسیب دیدگی از بازی باگسترش فولاد می توانم برای نفت تهران به میدان بروم. خوشبختانه وضعیت تیم هم نسبت به گذشته بسیار خوب شده و به شرایط آرمانی رسیده است. امیدوارم در 10 بازی پایانی فصل هم بهترین نتایج را بگیریم.

او درمورد عملکرد مدیریت جدید باشگاه نفت نوین تهران گفت: با وجود پتانسیل فراوان تیم نفت به دلیل مشکلات مالکیتی و مدیریتی ناشی از فعالیت های مدیران قبلی تاکنون به حقمان نرسیده ایم اما گروه جدید مدیریتی باشگاه نظم خوبی به تیم تزریق کرده است و تاکنون به تمام قول هایشان عمل کرده اند تا تیم ما به وضعیت ایده آلی برسد.

فراهانی درباره ارزیابی اش از عملکرد هومن افاضلی در تیم نفت تهران تصریح کرد: افاضلی نیازی به تعریف من ندارد و نتایجش با نفت در 3 هفته اخیر نشان دهنده تاثیر او در تیم ما است. افاضلی از مربیان با دانش فوتبال ایران است که با طراحی تمرینات مدرن وضیت خوبی در تیم ما ایجاد کرده است.

او درمورد عملکرد شهاب عادلی در چارچوب دروازه بان نفت تهران در هفته های اخیر، گفت: شهاب در این بازی ها عملکرد فوق العاده ای داشته است و شک ندارم می تواند بهتر از این هم کار کند. از طرفی به دلیل اینکه نفت تهران در هفته های اخیر به تیم سازمان یافته ای تبدیل شده است تمام بازیکنان همدل و هم قسم شده اند که بتوانیم در ادامه لیگ هم نتایج خوب مان را تداوم دهیم.

دروازه بان نفت نوین تهران درباره برگزاری دیدار این هفته تیم مقابل گسترش فولاد تبریز درهفته بیست و یکم لیگ برتر بیان کرد: گسترش از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می برد و در هفته های اخیر برخلاف ابتدای نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. با این وجود قطعا برای کسب امتیاز به تبریز می رویم تا با نتیجه گیری مقابل گسترش فولاد روند خوبمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات فراهانی درباره وضعیت نفت نوین تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار