نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛

مستاجران زلزله زده هنوز تعیین تکلیف نشدند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم استان کرمانشاه ۸ سال جنگ را تحمل کردند و بعد از دفاع مقدس حدود ۱۰ سال بازسازی داشتند و بعد از بازسازی نیز دچار تحریم شدیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی  گفت: در تصمیم گیری های کلان، برجام فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران بود اما متاسفانه ما از قراردادهای بین المللی محروم بودیم هیچگونه سرمایه گذاری در استان نیاوردند.

نماینده مجلس افزود: تنها صنعتی که داشتیم پالایشگاه کرمانشاه بود که  واگذار شد و صنعت دوم نیز نیروگاه برق بیستون بود و چند روز پیش زمزمه واگذاری آن نیز شنیده شد.

وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و شرایط نامناسب زلزله زدگان، گفت: اکثر مستاجران زلزله زده گله مند بودند و تعیین تکلیف نشدند کمکهای بلاعوض از سوی دولت هنوز کاملا، به مردم نرسیده است ۲۳۰ خانه بهداشت آسیب دیده و تخریب شده داریم که ۵۰ درصد آنها را خیرین تقبل کردند و مابقی را انتظار داریم که دولت هرچه سریعتر اقدام به ساخت و ساز کند.

صفری اضافه کرد: با وجود گذشت ۷۰ روز از زلزله، هنوز بیمه مسکن مهر پرداخت نشده است، مردم بشدت گلایه مند هستند.

وی بیان کرد: دکتر جهانگیری در سرپل ذهاب، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان به مردم زلزله اختصاص دادند که انتظار می رود این مبلغ به صورت جداگانه از سوی بانکهای عامل ابلاغ شود که تاکنون ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ز


زمزمه واگذاری نیروگاه برق بیستون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار