نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای باشگاه خبرنگاران

در نشستی صمیمانه ارسلان حسینی همراه با مدیرروابط عمومی؛بهمن اختیاری و میلاد حبیبی از فعالان در امور روابط عمومی و سایر همراهان در باشگاه خبرنگاران حضور به هم رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در نشستی صمیمانه ارسلان حسینی همراه با مدیرروابط عمومی؛بهمن اختیاری و میلاد حبیبی از فعالان در امور روابط عمومی و سایر همراهان در باشگاه خبرنگاران حضور به هم رساندند.

ارسلان حسینی؛مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به سخنان ریاست جمهوری که تاکید دارند اتفاقات خوب را انعکاس دهید، اتفاق خوشایند را در سال گذشته و جاری انعکاس همه اخبار ورزشی را از جامعه ورزشکاران دانست.

نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای باشگاه خبرنگاران

حسینی؛ با اشاره به نبود فاصله بین صداوسیما و این اداره رسانه ها را موثرترین ابزار برای انتشار اخبار وسیع و گسترده ای دانست که لازم است در همه رشته های ورزشی اعمال شود.
ارسلان حسینی افزود:نقش ورزشکاران جوان در مطرح کردن موضوعات مثبت بی شک می تواند راهی برای نفوذ در دل سایر جوانان باشد زیرا ورزشکاران همیشه الگویی برای سایر اقشار جامعه هستند.

نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای باشگاه خبرنگاران
حسینی؛ آسیب شناسی در مشکلات ورزشی را از لزوماتی دانست که مردم همیشه بصیر خواهان رفع شدنش هستند و ارتقای سطح ورزشی استان یکی از مطالباتی است که دانش زبان بیان می خواهد.
وی از برگزاری دوره هایی که شیوه های درخواست مطالبات برای جوانان را آموزش می دهد خبر داد و تعامل سمن ها،سایر گروههای مردم نهاد و اقدام همه دستگاههای اجرایی را برای برون رفت از معضلات جوانان ضروری دید.
ارسلان حسینی در پایان خواستار ساخت برنامه هایی ورزشی شد که در سایه چالش و روشنگری بتواند نقد سازنده را همراه داشته باشد و اصلی مثل ورزش در جامعه نباید کمرنگ باشد زیرا حضور جوانان ورزشکار در هر جامعه ای نشاط،بالندگی، پیشرفت و رهایی از آسیب های اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای باشگاه خبرنگاران

دکتر محسن قلخانی؛مدیر باشگاه خبرنگاران کرمانشاه استفاده از تمام قابلیت های اعضای باشگاه خبرنگاران وجود رسانه ها را دریچه ای تاثیرگذار در انعکاس اخبار دانست.
قلخانی با قدردانی از زحمات گزارشگران ورزشی این باشگاه عنوان کرد:پیگیری معضلاتی که در اردوها و ورزش استان وجود دارد در دستورکار قراردارد و بر آنیم تا با انعکاس این اخبار در کنار منتقدانی منصف شاهد تحولی در ورزش استان باشیم.

نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای باشگاه خبرنگاران

 

انتهای پیام/پ

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان با باشگاه خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار