فرمانده سپاه نهاوند گفت: اردوهای راهیان نور اقدام تأثیرگذار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن قراراست.

راهیان نور اقدام بی نظیر فرهنگی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ کامران کریمی بیان کرد: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان غیور کشورمان، دانش‌آموزان نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات و هجمه دشمن در حوزه جنگ نرم یادآورشد: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار تأثیرگذار فرهنگی است  در مقابل جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به  اینکه دشمنان انقلاب اسلامی انواع ترفندها، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی  را برای مقابله با نظام اسلامی به کار می برند گفت:هدف دشمنان  از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد هوشیار باشیم.

کریم با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی باعث آشنایی آن‌ها با رشادت‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی می شود.

 وی در ادامه افزود: در این سفر دانش آموزان این نکته را فرامیگیرند که برای حفظ انقلاب اسلامی شهدای عزیز چه ایثارگری‌هایی شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه نهاوند با همکاری آموزش‌وپرورش در طول سال تحصیلی جاری چندین مرحله دانش‌آموزان را به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کرده است.

کریمی با بیان اینکه در جدیدترین اعزام‌ها امروز با حضور مسئولان تعداد ۲۸۰ دانش‌آموز پسر مدارس شهرستان نهاوند و بخش خزل به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، گفت: این دانش‌آموزان به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، فکه و جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: این دانش‌آموزان با ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس حضور دارند.

انتهای پیام/ د.ا

راهیان نور یکی از اقدامات اثرگذار فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.