هاشمی مقدم: سکوت تنها جواب جهانبخش به بحث های نقل و انتقالاتی است

مدیربرنامه های علیرضا جهابنخش گفت: تیم های زیادی به جذب او علاقه دارند اما سوکت تنها جواب جهانبخش به بحث نقل و انتقالات است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت "voetbalonline" هلند در گزارشی از قرار گرفتن نام علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم آلکمار بین 10 گزینه اصلی نقل و انتقالات لیگ اردیویسه خبر داد و اعلام کرد: « با توجه به درخشش علیرضا جهانبخش همراه با تیم آلکمار در نیم فصل نخست لیگ هلند توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ به این بازیکن جلب و جنگ بزرگی برای شکار او آغاز شده است. جنگی که به نظر می رسد باشگاه های سری A و به خصوص تیم ناپولی که مدت هاست در حال رصد کردن این بازیکن آینده دار و جوان هستند در آن برنده شوند»

برهمین اساس امیرهاشمی مقدم، مدیر برنامه های جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد: خبر سایت هلندی را نخواندم اما بحث های نقل و انتقالاتی درباره علیرضا جهانبخش زیاد است و این موضوع با توجه به عملکرد او طبیعی است. بسیاری از باشگاه ها برای جذب جهانبخش علاقه نشان داده اند اما فعلا می خواهیم درباره این پیشنهادها سکوت کنیم. در واقع سکوت تنها جواب ما به بحث های نقل و انتقالاتی است.

او خاطرنشان کرد: ترجیح می دهیم در حال حاضر تمرکز علیرضا روی تیم و بازی هایش باشد و اکنون خبر خاصی نیست که بخواهیم آن را تائید کنیم. به هرحال تیم های زیادی علاقه مند به جذب جهانبخش هستند.

انتهای پیام/

واکنش مدیربرنامه های جهانبخش به خبر سایت هلندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار