انتقاد از منفی‌بافی در مورد وضعیت اعتیاد در استان کرمانشاه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از منفی‌بافی در مورد وضعیت اعتیاد در این استان انتقاد کرد و گفت: استان کرمانشاه در بین 12 استان رتبه نهم را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی شمشیری  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه  گفت: استان کرمانشاه در بین  12 استان رتبه نهم را دارد، لذا وضعیت اعتیاد در این استان از خیلی از استان‌های کشور بهتر است.

شمشیری با بیان اینکه بر اساس آمارها نرخ شیوع اعتیاد در چهار پنج سال گذشته در استان کرمانشاه یک درصد بالاتر از متوسط کشوری بوده، گفت: این در حالیست که بر اساس شیوع شناسی انجام گرفته امروز مفتخریم که این استان از نرخ شیوع کشوری یک درصد پایین‌تر آمده و در جایگاه بهتری قرار گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به سیاه نمایی هایی که در مورد اعتیاد در استان کرمانشاه می‌شود، از منفی بافی ها در مورد میزان شیوع اعتیاد در استان کرمانشاه انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن یک معتاد به مرحله تجاهر باید بین 10 تا 12 سال از اعتیاد او گذشته باشد، گفت: آمار معتادان متجاهر به سالهای گذشته برمی گردد.

 

انتهای پیام/ز

 

برای رسیدن یک معتاد به مرحله تجاهر باید بین 10 تا 12 سال از اعتیاد او گذشته باشد

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار