قطعی بودن حضور نوشاد و نیما در انتخابی تیم ملی

مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برای تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی سوئد با حضور ۱۲ بازیکن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات انتخابی تیم تنیس روی میز ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه برگزار می‌شود و این مسابقات در مرحله اول با حضور ۱۲ بازیکن و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان نفر اول در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و نفرات دوم تا هفتم نیز به مرحله دوم انتخابی راه پیدا می‌کنند.

در مرحله دوم ۶ بازیکن حاضر به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و در پایان دو نفر برتر آن‌ها سهمیه حضور در ترکیب تیم ملی را به دست می‌آورند.

افشین نوروزی، امین احمدیان، نوشاد عالمیان، میعاد لطفی، آرمان حاجیئی، سجاد حسینی، امیررضا عباسی، حمیدرضا طاهرخانی، میدیا لطف الله نسبی و محمدعلی روئین تن ۱۰ بازیکنی هستند که حضور آن‌ها در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز قطعی است.

نفرات یازدهم و دوازدهم حاضر در این مسابقات نیز بعد از برگزاری مسابقه میان نفرات ۱۴ تا ۲۱ رنکینگ ملی مشخص می‌شود.
محمد فرقدانی، سعید احمدیان، مهرشاد پوده، علی اکبر شعاری، محمدامین حنطه، متین لطف الله نسبی، مهرداد دهستانی و آریا امیری بازیکنانی هستند که در این مرحله به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

رقابت میان این بازیکنان (نفرات ۱۴ - ۲۱ رنکینگ ملی) ششم بهمن ماه برگزار می‌شود و در پایان دو نفر برتر همراه با امیرحسین هدایی و امین میرالماسی (نفرات ۱۲ تا ۱۳ رنکینگ ملی) رقابت خود را هفتم بهمن ماه دنبال می‌کنند.

در پایان دیدار‌های دوره‌ای میان این چهار بازیکن، دو نفر برتر به عنوان نفرات یازدهم و دوازدهم انتخابی تیم ملی معرفی می‌شوند.

همچنین در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ترکیب نهایی برای مسابقات جهانی سوئد مشخص می‌شود که نوشاد و نیما دو بازیکن مازندرانی از نفرات اصلی ترکیب تیم ملی در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/ر

نوشاد و نیما در راه سوئد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار