پورعلی فرد: امیدوارم انتخابات بدنسازی به خوبی برگزار شود

رئیس فدراسیون بدنسازی گفت: امیدوارم انتخابات خوبی را شاهد باشیم و تنها منتظریم رئیس مجمع و دبیر فدراسیون کار‌های پایانی را انجام دهند.

پور علی فرد:امیدوارم انتخابات خوبی را شاهد باشیم/خیلی خوشحالم که فیتنس به خانه اصلی اش بازگشتناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد انتخابات این فدراسیون که کمتر از ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود، بیان کرد:امیدوارم انتخابات خوبی را شاهد باشیم و تنها منتظریم رئیس مجمع و دبیر فدراسیون کار‌های پایانی این مجمع را انجام دهند  تا انتخابات در روز ۱۴ بهمن ماه انجام شود.

او ادامه داد:بستگی به اعضای مجمع دارد که آیا در روز انتخابات حاضر می‌شوند به من رای بدهند یا خیر. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع پرورش اندام کشورمان باشد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در ادامه گفت:خوشبختانه تا به اینجا تمام مسابقات را که در تقویم ورزشی سال ۹۶ بود، برگزار کردیم و با توجه به نزدیکی دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا مد نظر داریم.

پور علی فرد درباره بازگشت فیتنس به رشته پرروش اندام عنوان کرد:معتقدم جدایی رشته فیتنس از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از همان اول اشتباه بود و خوشبختانه پس از جلسه‌ای که در وزارت ورزش انجام گردید، قرار شد که رشته فیتنس از این پس دوباره به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازگردد. همان طور که می‌دانید اعضا در مجمع سالیانه این فدراسیون تاکید ویژه‌ای به بازگشت رشته فیتنس به بدنه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام داشتند و خیلی خوشحالم که این اتفاق به وقوع پیوست دوباره فیتنس به خانه اصلی اش بازگشت.

انتهای پیام/

اظهارات پور علی فرد درباره آخرین شرایط فدراسیون بدنسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.