توجه به کیفی سازی برنامه‌های دهه فجر موجب نشاط اجتماعی درجامعه

فرماندار یزد گفت: کیفی‌سازی برنامه‌های دهه فجر موجب جذب بیش از پیش جوانان به فرهنگ انقلاب و موجب افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری فرماندار یزد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوع و باشکوه‌تری در ایام‌الله دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های دهه فجر همراه یک‌شور و نشاط خاص در جامعه افزود: در سال جاری باید از برنامه‌ها و اقدامات کلیشه‌ای که در سال‌های گذشته انجام می‌شده است، پرهیز شود و با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه ضمن کیفی سازی در راستای افزایش نشاط عمومی جامعه باشد.

فرمانداری یزد به مردمی بودن حرکت انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حرکت‌های مردمی بوده و در این زمینه ادارات و نهاد‌های مختلف با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد بستر برای مشارکت همه اقشار جامعه را در جشن‌های انقلاب فراهم نمایند.

سالاری در ادامه با اشاره به درک نشدن زمان انقلاب در جامعه امروز تصریح کرد: ارائه ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل‌گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را ضروری دانشت و افزود: امروز برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزار‌ها و روش‌های جدید برنامه‌ریزی نماییم.

این مقام مسئول وجود وحدت و انسجام را در محور‌های اصلی جشن‌های انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و یکپارچگی آحاد ملت به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که در شرایط کنونی جامعه، بیش از هرزمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که باهدف ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ نمودن آیین‌های دهه فجر است، خنثی شود.

انتهای پیام/ ا

درک نشدن زمان انقلاب توسط نسل جوان امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار