حضور گلستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلستان از حضور گلستان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رحمان فرمانی معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: این نمایشگاه از امروز سه شنبه ۳ بهمن ماه با حضور رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سفرا، کارداران و رایزنی‌های اقتصادی ۳۰ کشور اروپایی، آسیایی، آفریقایی و آمریکایی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.

وی افزود: در همین راستا این اداره کل با حضور دراین نمایشگاه به معرفی و ارایه بیش از ۱۰ هزار بروشور دو زبانه (فارسی و انگلیسی)، کارت پستال، پوستر از جاذبه‌های گردشگری استان و تعداد ۴۰۰ سی دی کلیپ‌هایی از ظرفیت‌های گردشگری و کلیپ‌های موسیقی‌های اقوام مختلف ایران زمین در جشنواره‌های فرهنگ اقوام گلستان می‌پردازد.

فرمانی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران فرصت بسیار خوبی برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در زمینه‌های مختلف است.

وی در ادامه گفت: در غرفه استان گلستان گروه موسیقی نوای ترکمن گلستان و نخ ریسی روتای هدف گردشگری زیارت توسط هنرمندان پیشکسوت گلستانی به صورت زنده اجرا می‌شود.

فرمانی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری استان گلستان به سالن شماره ۳۸ و غرفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گلستان مراجعه نمایند و از نزدیک با زیبایی‌های نگارستان ایران آشنا شوند.
 
انتهای پیام/ق
 

گلستان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.