آهنگساز جهانی، موسیقی فیلم پیمان معادی را ساخت

النی کاریندرو بعد از همکاری با بزرگان سینمای جهان، موسیقی فیلم «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی را در یونان ساخت.

آهنگساز جهانی، موسیقی فیلم پیمان معادی را ساختبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان معادی به همراه احسان رسول‌اف تهیه‌کننده فیلم «بمب، یک عاشقانه» این روزها در یونان به سر می‌برند تا از ساخت موسیقی النی کاریندرو برای فیلم، رونمایی کنند.

این آهنگساز که برای اکثر آثار تئو آنجلوپولس موسیقی ساخته است، با کارگردانان مطرحی چون کریس مارکر، جولس داسین، ماگارت فن تروتا همکاری داشته است.

پیمان معادی درباره دلیل انتخاب کاریندرو گفت: ساخته‌های النی فراتر از عرف موسیقی متن در سینماست و ذهن زیبا و درخشان وی، روحی عمیق را از پهنای کلام موسیقی‌اش به فیلم منتقل می‌کند. وی آهنگساز شگفت‌انگیزی است و علاوه بر ساخت موسیقی، حدود ۱۸ فیلمنامه فیلم بلند، ۱۳ نمایشنامه و ۱۰ فیلمنامه سریال تلویزیونی، در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد که نشان از چند وجهی بودن او دارد.

النی کاریندور نیز در نامه‌ای بعد از تماشای فیلم «بمب، یک عاشقانه» برای پیمان معادی نوشته است: «پیمان عزیز، با دیدن فیلمت عمیقاً تحت‌تاثیر قرار گرفتم و هرچه می‌گذرد بیش از پیش دلبسته‌اش می‌شوم. ایده و متنت و حلقه‌های درهم تنیده‌ داستانت، بی‌اندازه قوی و انسانی‌اند. زیبایی سکانس‌ها و حقیقت شرایط جغرافیای تو! و این ایده‌ کلی عشق در زیر بمباران که چطور بر زندگی هرروزه‌ آدم‌ها تاثیر می‌گذارد...!»

این آهنگساز در ادامه نوشته است: «سکانس‌های فیلمت حیرت‌ انگیزند، تک‌تک‌شان و اوج آنها در آخرین صحنه‌ بمباران با آن فیلمبرداری بی‌نظیر. حتم دارم کشورت به تو خواهد بالید چرا که فیلمت برداشت مردم دنیا را از ایران تغییر و بسط خواهد داد.»

گفتنی است؛ فیلم «بمب، یک عاشقانه» دومین ساخته بلند پیمان معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» است که علاوه بر کارگردانی، به عنوان بازیگر این فیلم هم جلوی دوربین رفته است. همچنین محمود کلاری علاوه بر مدیریت فیلمبرداری در یکی از نقش‌های فرعی فیلم بازی کرده است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی می شود.

در این فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور، شهروز آقایی‌پور جلوی دوربین رفته‌اند.

تدوین این فیلم توسط بهرام دهقانی انجام شده است و طراحی صحنه و دکور به عهده محسن شاه‌ابراهیمی است. همچنین ایرج شهزادی صدابردار و صداگذار کار است و مهرداد میرکیانی در بخش طراحی گریم با معادی همکاری کرده است.

انتهای پیام/

 

آخرین خبر از روند تولید فیلم «بمب؛ یک عاشقانه»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار