فوت یک نفر در آتش سوزی شب گذشته زابل

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: بر اثر آتش سوزی شب گذشته در این شهرستان یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامعلی رفعت رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: این آتش سوزی در یک ساختمان ۲ طبقه در تقاطع خیابان هیرمند و شهید رجایی زابل رخ داد.


وی افزود: پس از وقوع این حادثه و اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه پنج تیم امدادی از پایگاه‌های اورژانس شهری به محل حادثه اعزام شدند.


وی تصریح کرد: نخستین تیم پایگاه اورژانس شهری زابل کمتر از ۲ دقیقه در صحنه حاضر شد و پس از انتقال مصدومان توسط نیرو‌های آتش نشانی به داخل آمبولانس کادر درمانی اقدامات اولیه را انجام دادند.


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: ۲ مصدوم این حادثه که دچار سوختگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ناشی از دود شده بودند پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم‌های حاضر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل شدند.


وی افزود: متاسفانه یک نفر از حادثه دیدگان با وجود تلاش کارکنان اورژانس به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن ناشی از دود آتش فوت شد.

انتهای پیام/گ

فوت در آتش سوزی زابل

برچسب ها: امدادونجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۶:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوبه خدا بیامرزد