کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: شهرستان ملایر با ثبت نام هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم رتبه نخست استان را دارد.

بیش از هزار ملایری در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کردند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین‌خانی ،کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر ۶ عنوان برنامه محوری در دستور کار خود دارد.

وی افزود: غباروبی امامزاده عبدالله(ع) و مراسم سخنرانی و جشن انقلاب در عصرگاه روز ۱۲ بهمن، مراسم اطعام به نیازمندان و برگزاری محفل انس با قرآن در مقبره سیف الدوله، برپایی ایستگاه صلواتی در محل امامزاده عبدالله ملایر از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

حسین خانی افزود: برپایی ندای الله اکبر در امامزاده عبدالله و برگزاری برنامه ویژه ۱۰ شب، ۱۰ مسجد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و هیأت مذهبی شهرستان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف ملایر بیان کرد: شهرستان ملایر با ثبت نام هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم، رتبه نخست استان را دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان روز جمعه، ۶ بهمن این عدد افزایش نیز بیابد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در ۱۰ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود ابراز کرد: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت آزمون به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

ابراهیم حسین خانی با اشاره به سهمیه ۸ هزار و ۸۰۰ نفری استان همدان در طرح ملی تربیت حفاظ اظهار داشت: سهم شهرستان ملایر یک‌هزار و ۷۰۰ نفر است که ۶ مربی قرآن در این مجموعه به اجرای این طرح مشغول اند، گفتنی است هزار و ۷۰۰ دانش آموز در سال گذشته و هزار و ۲۶۰ دانش آموز در سال جاری تحت آموزش قرآنی مربیان این مجموعه قرار گرفته‌اند.

کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف ملایر با بیان اینکه موسسه بیت الاحزان به عنوان مرکز قرآنی وابسته به اداره اوقاف شهرستان به در بخش برنامه‌های قرآنی فعال است افزود: این مجموعه مجری طرح یکساله حفظ قرآن کریم به صورت شبانه روزی است که در نظر دارد تا پایان سال بتواند ۱۰۰ دانش آموزحافظ قرآن تربیت کند.

انتهای پیام/ ش

شهرستان ملایر در سامانه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم رتبه نخست استان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.