خدمت پرستاران بسیار با ارزش است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پرستاران دارای جایگاه بالایی نزد خداوند هستند و خدمت آنها بسیار با ارزش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امیر المومنین (ع) فرموده اند از خصوصیات مومن واقعی اینست که خود را به سختی و زحمت می اندازد تا دیگران در آسایش باشند و این خصلت به خوبی در جامعه ی پرستاری دیده می شود.

علما ادامه داد: امام خمینی (ره) خطاب به پرستاران و پزشکان می فرمود که هنگامی که بیماری وارد بیمارستان یا هر مرکز درمانی می شود چشم امیدش اول به خداوند است و بعد به شما ها که نشان دهنده ارزش بالا و نقش اساسی این افراد در جامعه است.

وی همچنین از خدمات همه پرستاران در درمان و خدمات رسانی به زلزله زدگان تقدیر و تشکر کرد و این قشر را انسانهایی دلسوز و با عواطف و احساسات بالای انسانی بر شمرد.

ویسی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمانشاه : در استان کرمانشاه ۳ هزار و ۵۰۰ پرستار مشغول به خدمت هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ نفر دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری هستند هم اکنون در دانشکده های پرستاری استان ۶۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند و همچنین ۳۳ نفر عضو هیات علمی و ۳ دانشیار در این دانشکده ها حضور دارند.

 

انتهای پیام/ز


در استان کرمانشاه ۳ هزار و ۵۰۰ پرستار مشغول به خدمت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.