دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در استان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ۲ نفر از سوداگران مرگ در استان اردبیل به همت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر و ۱۳ کیلو و ۶۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: این دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در فروش و خرید مواد مخدر از نوع تریاک فعالیت داشتند که با هوشمندی کامل ماموران ما این دو سوداگر شناسایی و در عملیاتی عاجل تحت تعقیب قرار گرفته، دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر پیگیری و انجام مستمر و مداوم طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر و نیز تعقیب قاچاقچیان و فعالان این حوزه تصریح کرد:  این طرح در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با حداکثر توان و تعهد پلیس و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات اجرا می‌شود.

سرهنگ عبدی گفت: در رابطه با سوداگران مرگ در اردبیل 2 دستگاه خودروی قاچاق نیز که مورد استفاده این قاچاقچیان بوده توقیف شد و کالاها و مواد مخدر قاچاق نیز از آنها ضبط و تحویل مراجع قضایی داده شد که در همین رابطه مقدار 13 کیلو و 660 گرم تریاک از این دو سوداگر در استان اردبیل کشف و ضبط شده بود.

وی اظهار کرد: به جد و با قدرت تمام به دنبال اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر هستیم که در این رابطه خوشبختانه طی 9 ماهه امسال عملکرد مناسبی داشته و نتایج خوبی حاصل آمد.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از 13 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.