فرمانده سپاه یزد: سپاه با همراهی سایر دستگاه ها در راستای فرهنگ سازی ورزش و حمایت از رشته های مختلف ورزشی گام بر می دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: برای پیشگیری از اعتیاد و مسائل سوء فرهنگی در جامعه و بین جوانان باید با همکاری بخش های مختلف نسبت به ترویج ورزش و فعالیت های مختلف در رشته های مورد نیاز اقدام شود .

فرمانده سپاه یزدافزود:توسعه ورزش موجب تامین سلامتی و نشاط اجتماعی و حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی می شود.

جمیری گفت : بهبود مسائل فرهنگی، اجتماعی ، بهداشت و سلامت جامعه در گرو همگانی کردن ورزش و ایجاد زمینه های مناسب در جلب همکاری برای فرهنگ سازی ورزش دارد.

وی افزود: رفع موانع در حوزه ورزش از جمله مسائلی است که باید همواره مدنظر تمام متولیان و فعالان این حوزه پرمخاطب و اثرگذار قرار گیرد که رسالتی مهم در جامعه اسلامی است.

به گفته فرمانده سپاه الغدیر استان، مردم با برخی بیمارها دست و پنجه نرم می کنند که یکی از مهمترین راه های حل آن و کاهش هزینه های درمان ، توسعه رشته های ورزشی است که باید با جدیت در استان پیگیری شود.

جمیری تصریح کرد: سپاه نگاه خاص به توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی دارد و همواره با همراهی سایر دستگاه ها در راستای فرهنگ سازی ورزش و حمایت از رشته های مختلف ورزشی گام بر می دارد.

14 پایگاه استعدادیابی در 12 ناحیه بسیج استان به حدود 200 نفر از ورزشکاران مستعد بسیجی 9 تا 14 سال آموزش های لازم ارائه می دهد.

65 هزار ورزشکار در 47 هیات ورزشی استان فعالیت دارند.

این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 300هزار نفر آنها عضو نیروی مقاومت بسیج هستند.

انتهای پیام/ ی

تامین سلامتی و نشاط اجتماعی با توسعه ورزش

 

برچسب ها: سپاه ، ورزش وجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.