نواخته شدن زنگ حماسه ششم بهمن در مدارس مازندران

همزمان با بزرگداشت حماسه اسلامی تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ آمل، زنگ حماسه ومقاومت در مدارس مازندران نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه زنگ حماسه ششم بهمن به صورت نمادین در هنرستان فنی ۴۰ شهید آمل به یاد ۴۰ شهید حماسه ششم بهمن سال ۶۰ این شهرستان ونیز بیش از ۴ هزار مدرسه مازندران به صدا درآمد، گفت: این حماسه که با جانفشانی‌ های مردم درحفظ انقلاب ورهبری بوده است تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: حماسه ششم بهمن آمل، همانند دیگرحماسه آفرینی‌ های مردم هوشیارما، نشان از شعور آگاهی وحضوردرصحنه‌های حساس انقلاب است که شکوه وعزت وآبادانی را برای مردم وکشور به ارمغان می‌آورد.

قاسمی گفت: حماسه ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل یک رخداداد مهم تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی باقی می‌ماند و سرمایه‌ای بزرگ برای همه ما است.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه حکومت مردمی جمهوری اسلامی ایران، یک حکومت برآمده از اندیشه‌های ناب اسلامی و فرهنگ بالای ایرانی است، افزود: درسی که از حماسه ششم بهمن آمل می‌توان به عنوان یک الگوی عملی ترویج داد، وفاداری به نظام مقدس جمهورس اسلامی با وجود ناملایمتی‌ ها وسختی‌ ها درمسیر آن است.

انتهای پیام/ م

آشنایی دانش آموزان مازندرانی با حماسه ششم بهمن

برچسب ها: شهدا ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار