شکست تیم بسکتبال شهرداری تبریزمقابل پالایش نفت

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: تمام سعی ما بر این است تا در بازی فردا باخت امروز مقابل تیم پالایش نفت آبادان را جبران کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز شامگاه امروز پس از شکست تیمش مقابل تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: بازی امروز، بازی بدی نبود، بچه‌های آبادان بهتر از ما بازی کردند و به نظرم هم حقشان هم بود که ببرند و این برد را به تماشاچیان آبادانی تبریک می‌گویم.

وی گفت: به‌هرحال نباید پس از بازی به کسی توهین شود و به نظرم نفتی‌ها امروز و در این بازی اخلاق را باختند.

حاتمی افزود: فردا روز دیگری است و تمامی سعی خود را می‌کنیم تا شکست امروز را جبران کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در خصوص دلایل عدم حضور برخی بازیکنان اصلی این تیم در ترکیب امروز مقابل نفتی‌ها گفت: سیاست و تاکتیک امروز ما به نحوی بود که نیاز به بازیکنان سریع داشتیم و لذا اینکه برخی‌ها امروز در ترکیب نبودند .

از سری مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، امروز تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز سومین دیدار خود را در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار کردند که این دیدار با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ به سود نفتی‌ها خاتمه یافت.

کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۱۱ به سود تبریزی‌ها، کوارتر دوم ۱۹ بر ۱۲ به سود نفتی‌ها، کوارتر سوم با نتیجه ۲۶ بر ۱۲ به سود تیم پالایش نفت و کوارتر چهارم نیز با کسب نتیجه ۲۷ بر ۲۱ به سود تیم شهرداری تبریز و در نهایت بازی با امتیاز ۷۷ بر ۶۹ به نفع تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاتمه یافت.

نفتی‌ها در سومین بازی مرحله پلی‌آف در برابر شهرداری تبریز، صاحب دو پیروزی و یک شکست شدند و اگر در بازی بعدی به پیروزی دست یابند به بازی نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کنند.

انتهای پیام/د

پیروزی تیم پالایش نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.