موانع صادرات از چهارمحال‎وبختیاری شناسایی و رفع شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار شناسایی و ارائه راهکار برای رفع موانع و مشکلات صادرات تولیدات استان بویژه بادام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ظرفیت صادرات محصولات تولیدی بسیاری مانند ماهی سردآبی، بادام، موکت و کولر را دارد.

وی افزود: به همین منظور معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت باید در نشستی کارشناسی مشکلات و موانع بسته بندی و صادرات تولیدات استان به ویژه بادام را شناسایی و بررسی و راهکار‌های رفع آن را ارائه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارائه تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های بسته بندی بادام و سایر محصولات تولیدی دارای قابلیت صادرات در اولویت قرار گیرد.

عباسی همچنین با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های شهرستانی باعث ورشکستگی اصناف استان می‌شود گفت: نمایشگاه غیر تقویمی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری ممنوع است و در صورت برپایی، مسئولیت آن متوجه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای بهره مندی نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از فرصت‌های نمایشگاهی می‌توان برخی نمایشگاه‌های پیش بینی شده در تقویم نمایشگاهی استان را در شهرستان‌ها برپا نمود.

انتهای پیام/ش

مشکلات صادرات بادام رفع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.