تارتار: بازیکنان به پرسپولیس می آیند تا مطرح شوند و پول بیشتری به دست بیاورند

بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان امروزی به پرسپولیس می‌آیند تا مطرح شوند و بتوانند از اسم شان پول‌های بیشتری به دست بیاورند.

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفافات رخ داده برای مهدی طارمی و صحبت های این بازیکن در برنامه 90 بیان کرد: به نظر من طارمی نباید آن صحبت ها را مطرح می کرد که به خاطره پول به پرسپولیس بازگشته و این موضوع بسیار اذیت کننده است.

او افزود: در گذشته ، بازیکنان به خاطره پیراهن پرسپولیس به این تیم می آمدند و افتخارشان بود برای این تیم بازی کنند اما درحال حاضر شرایط فرق کرده است و به دلیل مسائل مالی و زندگی، بازیکنان به فکر پول هستند.

تارتار ادامه داد: در 30-40 سال قبل، بازیکنان با کمترین حقوق برای پرسپولیس بازی می کردند و تمام فکر و ذهن شان فوتبال بود و با غیرت بازی می کردند اما برخی از فوتبالیست های کنونی ( طارمی ) به پرسپولیس می آیند تا مشهور شوند و بتوانند از طریق آن پول های بیشتری بدست آورند.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان گفت: نباید یک طرفه به قاضی رفت و ابتدا باید از شرایط مالی، روحی و زندگی مهدی با خبر شویم که چرا این تصمیم را گرفته و به الغرافه رفته است.

گفتنی است، مهدی تارتار که در لیگ هفدهم سرمربی پارس جنوبی است، از سالهای 1378 تا 1381 در پرسپولیس عضویت داشته است.

انتهای پیام/

اظهارات تارتار درباره اتفافات رخ داده برای طارمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار