نتایج آزمون معاونت آموزشی کاروان عتبات اعلام شد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد:شرکت کنندگان در آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان حج و زیارت بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مطابق برنامه زمانبندی قبلی، شرکت کنندگان فراخوان معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران نتیجه آزمون و وضعیت خود را از صفحه اصلی سامانه جامع کارگزاران‏، نمایه­‌ی فراخوان‌های آزمون مشاهده کنند.

یادآوری می‌شود نمره آزمون متقاضیانی که در آزمون کتبی حداقل ۲۲۰۰ امتیاز را کسب کرده اند با شاخص‌های فردی جمع شده و بر اساس سه برابر نیاز هر شهر برای مصاحبه دعوت شده اند و افرادی که امتیاز آزمون آنان کمتر از ۲۲۰۰ بوده برای مصاحبه دعوت نشده اند.

همچنین بررسی مدارک و انجام مصاحبه پذیرفته شدگان با برنامه ریزی قبلی دفاتر حج و زیارت استان‌ها از تاریخ ٧ بهمن ماه ٩٦ شروع و حداکثر تا تاریخ ٥ اسفند ماه ٩٦ انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ دوره آموزشی مربوطه نیز پس از انجام مصاحبه و اعلام نتیجه نهایی توسط هر یک از دفاتر حج و زیارت استان‌ها اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون معاونت آموزشی کاروان عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود رضا مهدوی
۱۰:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
بسیار عالی بود
آخرین اخبار