فرماندار رزن:

افزایش مخاطب رسانه ملی در گرو تولید برنامه برتر

فرماندار رزن بر تولیدمحتوا و افزایش ویژه برنامه های شاخص در جهت رشد مخاطب رسانه ملی تاکید کرد.

افزایش مخاطب رسانه ملی در گرو تولید برنامه برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جلسه نشست روابط عمومی های ادارات شهرستان رزن و روسای کمیته های دهه فجر به ریاست فرماندار شهرستان رزن و  با حضور معاون صدا وسیمای استان همدان و در سالن جلسات فرمانداری تشکیل  شد.

 فتحعلی حسينی فرماندار رزن با اشاره به  رسالت مهم صدا و سیما در آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه گفت: طبق مذاکرات حضوری در حضور نماینده شهرستان با مدیر کل صداو سیما و معاون صدا وسیما استان در خصوص اختصاص یک ساعت آنتن در طول روز به شهرستان،  از صداو سیمای شهرستان همدان تشکر کرد.

وی در ادامه افزود: باید با همدلی  هماهنگی و همکاری ادارات از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

حسينی گفت: این فرصت، ظرفیت مناسبی برای معرفی ظرفیتها، پتانسیل های موجود طبیعی وگردشگری، کشاورزی ، صنایع دستی وآداب و فرهنگ و رسوم شهرستان رزن است.

وی در ادامه افزود: توجه ویژه صدا وسیما باعث تسهیل در مسیر توسعه و پیشرفت می شود.

فرماندار رزن با بیان اینکه می‌توان با تولید محتوا و ویژه ‌برنامه‌هایی شاخص ، مخاطبان بیشتری را به این رسانه جلب کرد، گفت: با یک برنامه‌ریزی درست و با برنامه می‌توان به رشد فرهنگی و اجتماعی کمک کرد

حسينی گفت: برای جذب مخاطبان بیشتر باکمی برنامه‌ریزی در مورد مناسبت‌های فرهنگی و ملی مذهبی می‌توان مردم را به شبکه استانی دلگرم کرد.

انتهای پیام/د.ا

تولید محتوا و ویژه ‌برنامه‌هایی شاخص در دستور کار رسانه ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.