در دهه فجر؛

بهره برداری از ۳۳ پروژه عمرانی در سیب و سوران

فرماندار سیب و سوران گفت: ۳۳ پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال در این شهرستان برای بهره برداری در ایام دهه فجر آماده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالصمد عیسی زاده فرماندار سیب و سوران اظهار داشت: ۳۳ پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال در این شهرستان برای بهره برداری در ایام دهه فجر آماده شده است.

عیسی زاده افزود: از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های سیب و سوران می‌توان به افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی به مجتمع ۱۰۰ روستای دشت سوران، و افتتاح مرغداری پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزا قطعه‌ای در این شهرستان اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین برق رسانی به روستا‌های فاقد برق و افتتاح مجتمع خدمات بین راهی از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال است که بیشترین اثرگذاری را برای مردم شهرستان خواهد داشت.

فرماندار سیب و سوران با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم است و مسئولان بایستی مردم را از اقدامات انجام شده از سوی حاکمیت و نظام اسلامی آگاه کنند تا امید و نشاط در جامعه رونق یابد.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین پروژه در سروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار