برپایی جشن انقلاب در ۴۸ حسینیه شهید استان زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای زنجان گفت:همزمان با دهه فجر امسال جشن انقلاب در ۴۸ حسینیه شهید استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای زنجان در زینبیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر امسال جشن انقلاب در ۴۸ حسینیه شهید استان اجرا می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی شهداست، گفت: تبیین دستاورد‌های نظام، انسجام و یکپارچگی، اجرای برنامه‌های عمومی و فراگیر، خلاقیت و نوآوری در اولویت برنامه‌های دهه فجر امسال است.

کاظمی با ییان  اینکه دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و ائمه جمعه شهرستانها، تعویض پرچم گلزار‌های مطهر شهدای شهری و روستایی در طول دهه فجر در دستور کار است، ادامه داد: اجرای طرح پایش سلامت، فضاسازی و تزئین مکان‌ها، عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها و منازل، روایت دلاورمردی‌ها در قالب برنامه پیام آوران ایثار، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران انقلاب، برگزاری جشن انقلاب در ۴۸ حسینیه شهید استان، نصب یادمان در محل شهادت شهدای انقلاب اسلامی برخی از برنامه‌های دهه فجر است.
به گفته وی، برگزاری یادواره شهدای زن در ۱۶ بهمن امسال در مسجد زینبیه زنجان و اجرای طرح ارزشمند سپاس از ۲۲ بهمن ماه تا ۲۲ اسفند ماه با محوریت دیدار با خانواده‌های شهدا و آزادگان و جانبازان سیاسی دوران انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

زنجان ۲۹ شهید، ۲۷ جانباز، ۲۰ آزاده سیاسی و ۳۸ شهید زن را در کارنامه افتخارات خود دارد.
انتهای پیام/ر


برگزاری یادواره شهدای زن در ۱۶ بهمن امسال در مسجد زینبیه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.