ایجاد مرکز جامع سرطان در همدان

مسئول امور زیربنایی مجمع خیرین سلامت استان همدان خبرداد: عملیات اجرایی مرکز جامع سرطان به همت خانواده مرحوم فرشچیان در بیمارستان بعثت شهر همدان آغاز شده و تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

ایجاد مرکز جامع سرطان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قربانعلی ریزوندی ، مسئول امور زیربنایی مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: خانواده مرحوم فرشچیان خدمات شایسته ای را در این استان به یادگار گذاشته اند که برای نمونه می توان ساخت سه دبیرستان، مرکز جامع روانی 200 تختی در بیمارستان سینا، بیمارستان قلب فرشچیان و ساخت 30 واحد خوابگاه برای دانشجویان متاهل نیازمند را برشمرد.

وی درادامه اظهار داشت: همچنین با حمایت و پشتیبانی این خانواده ، ساختمانی در محل دانشگاه صنعتی همدان شامل سالن های آموزشی، آمفی تئاتر و آزمایشگاه آماده بهره برداری است که دهم بهمن ماه جاری به طور رسمی افتتاح می شود.

مسئول امور زیربنایی مجمع خیرین سلامت استان همدان افزود به تازگی نیز این خانواده هزینه ساخت مرکز جامع سرطان در مجاورت بیمارستان بعثت را تقبل کردند.

ریزوندی توضیح داد: این مرکز در 19 هزار متر مربع و در هشت طبقه احداث می شود و حدود 500 میلیارد ریال برای تکمیل بنای این طرح نیاز است.

وی بیان کرد: یک از طبقات مرکز جامع سرطان همدان به عنوان هتلینگ یا همراه سرا برای استراحت همراهان بیمار پیش بینی شده که توسط خیران مدیریت می شود.

مسئول امور زیربنایی مجمع خیرین سلامت استان همدان خاطر نشان کرد: کارهای پژوهشی نیز در این مرکز با هدف بررسی علمی علل و عوامل بروز بیماری و راهکارهای پیشگیری از آن انجام می شود.

ریزوندی با بیان اینکه این مرکز علاوه بر شیمی درمانی و رادیو تراپی سه نوع خدمات جدید به مراجعه کنندگان ارائه می دهد ادامه داد: ساخت بنا و ساختمان مرکز جامع سرطان با حمایت بنیاد فرشچیان انجام می شود ولی تجهیزات مورد نیاز برای مداوای بیماران توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین می شود.

وی یادآوری کرد: هم اینک افراد مبتلا به سرطان به مرکز جامع سرطان در اراک، تهران یا مرکز ام.آر.آی مهدیه شهر همدان مراجعه می کنند و طبق توافق صورت گرفته در مرکز ام.آر.آی مهدیه مداوای بیماران سرطانی با 30 درصد تخفیف انجام می شود.

مسئول امور زیربنایی مجمع خیرین سلامت استان همدان گفت: در صورت راه اندازی مرکز جامع سرطان، تمامی خدمات مورد نیاز به صورت متمرکز در یک محل با نرخ دولتی ارائه شده و بیماران و همراهان آنها سرگردان نمی شوند.

ریزوندی درپایان اظهارکرد: برای تسریع در تکمیل این طرح بهداشتی نیازمند حمایت خیران و مردم نیک اندیش استان هستیم و امیدواریم با همکاری رسانه ها، مردم به این سمت سوق داده شوند.

حدود 800 خیر در همدان با مجمع خیرین سلامت این استان همکاری دارند.

انتهای پیام/غ

بابهره برداری از مرکز جامع سرطان خدمات با نرخ دولتی ارائه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.