فرمانده سپاه ملایر:

110 برنامه در ایام دهه فجر در ملایر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ملایر از برگزاری بیش از 110 برنامه متنوع در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

110 برنامه در ایام دهه فجر در ملایر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داود ابراهیمی فرمانده سپاه ملایر با اشاره  به برگزاری 110 برنامه در ایام‌الله دهه فجر گفت: هر جا و در هر صحنه‌ای از انقلاب اسلامی که مردم درصحنه حضور داشتند نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

وی به برگزاری مراسم‌های ویژه دهه فجر در اقشار و حوزه‌های مختلف بسیج اشاره و بیان کرد:  فضاسازی شهرستان، رژه موتورسواری، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ارسال پیام‌های مرتبط با دهه فجر از برنامه‌های کلی در سطح شهرستان است.

فرمانده سپاه ملایر از افتتاح چندین طرح بسیج سازندگی در این ایام خبر داد و بیان کرد: افتتاح پروژه‌های مهر آب و محوطه گلزار شهدای در اسلام‌شهر آق گل و افتتاح واحد مسکونی ازجمله این طرح‌ها است.

ابراهیمی گفت: در روز 21 بهمن‌ماه و  به مناسبت روز شهرستان مراسم ویژه این روز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، یادواره شهدا، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، جشن انقلاب، نشست‌های بصیرتی، اهدای پرچم به کسبه، دیدار با علما و صبحگاه مشترک در مدارس را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/ص.ف

برگزاری برنامه های دهه فجر در شهرستان ملایر

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.